fbpx

Pohľad riaditeľa obchodnej siete na nábor a podmienky spolupráce pre hypotekárnych špecialistov

Akých ľudí vyhľadávam a prečo?

Zameriavam sa na aktívnych a úspešných ľudí v strednom veku, ktorý pracujú v oblasti sprostredkovania finančných produktov a vo svojom odbore už niečo dosiahli. No hľadajú zmenu, ktorá ich udrží stále na vysokej odbornej úrovni a posunie ďalej v kariére tak, aby si viac plnili svoje sny. Zameriavam sa na niekoľko tipov spolupracovníkov:

1. hypotekárni špecialisti z bánk

Zvyčajne sú to aktívni, pracovití adepti, ktorí milujú svoju prácu. Chcú za rovnaké množstvo práce viac peňazí! Túžia po slobode, nezávislosti a nepotrebujú kontrolu. Majú radi pekné veci a sú ochotní veľa pracovať, aby ich získali. Doťahujú veci do konca, nechýba im ambícia a vzbudzujú dôveru.

2. hypošpecialisti od konkurencie

Úspešní makléri, ktorí chcú viac! Nevyhovuje im organizácia a spôsob predaja v spoločnosti, nie sú spokojní s portfóliom ponúkaných produktov. Hľadajú spoločnosť, kde slovo robí chlapa a ktorá ich vie podporiť technicky aj ľudsky v dnešnej internetovej dobe.

3. poisťováci

Viazaní finanční agenti jednej poisťovne. Ľudia, ktorí sú uznávaní a vyhľadávaní medzi klientmi a ktorí cítia, že ich možnosti pomáhať klientom sú obmedzené jednou poisťovňou. Zároveň majú väčšinu svojho kmeňa v životkách, čo znamená oveľa menej následných provízií. Toto však v prípade neživotného poisťováka je takmer nemožné – o vyhoreného a vyhodeného agenta asi nemá nikto záujem.

Čo užitočné pre našich ľudí naozaj robíme?

Nebojím sa povedať, že podpora zo strany spoločnosti je neobmedzená. Začína sa vstupným oboznámením s produktovým portfóliom, s predajným systémom a jeho zásadami. Za samozrejmé považujeme nepretržitú podporu v týchto oblastiach počas celej doby spolupráce.

Spoločnosť Hypo Consulting je mimoriadne aktívna v on-line priestore. Prostredníctvom webovej stránky komunikujeme s budúcimi aj súčasnými klientmi, poskytujeme im rady a informácie v oblastiach, ktoré sú pre nich nápomocné, čím si samozrejme vytvárame aj zdroj nových klientov. S každým novým klientom aj naďalej komunikujeme prostredníctvom direkt marketingu. V rámci tejto našej permanentnej prítomnosti v on-line priestore poskytujeme technickú podporu pri vytváraní individuálnych osobných profilov jednotlivých kolegov (videá, fotografie) a pomáhame aj pri propagácii týchto profilov.

Organizujeme súťaže – či už upriamené na obchodné výsledky s finančnými odmenami, alebo aj aktivity na propagáciu jednotlivých kolegov, pričom tým najaktívnejším robíme na facebooku platenú reklamu.

Okrem tohto považujem za veľmi motivačný náš provízny systém – čím väčšia produkcia, tým vyššia provízia. A zároveň existuje odmeňovanie za získavanie nových kolegov. Veľké možnosti má každý náš nový kolega aj v crosselingu – každému záujemcovi pomôžeme rozšíriť aktivity, v ktorých pôsobil doteraz, o nové, aby zarobil oveľa viac. Dnes naberá na význame oblasť kapitálového trhu a dôchodkového sporenia.

Ako spoznať firmu, ktorá to s ľuďmi myslí dobre?

Za kľúčové považujem vysvetliť záujemcovi o spoluprácu, ako si vybrať partnera na spoluprácu. Mám dlhoročné skúsenosti s prístupom a postojom spoločností, ako sme my a dnes mám takéto odporúčania:

  • Dôležité prvkom je firemné nastavenie – osobne preferujem plochú štruktúru, ktorá robí z každého účastníka odborníka v oblasti, ktorej sa venuje.
  • Ďalším dôležitým prvkom je „charakter“ managementu, to znamená akú váhu má každé vyslovené slovo.
  • Nevyhnutným je dobrý kolektív kolegov.
  • Nesmie chýbať postačujúce produktové portfólio.
  • A samozrejme konkurencieschopné provízie, ktoré ale nie sú prestrelené a dlhodobo neudržateľné. Dnes majú porovnateľní konkurenti v tejto oblasti porovnateľné provízie a ich pridaná hodnota je v tom, čo dávajú navyše oproti iným. Úplnou samozrejmosťou je vyplácanie provízií načas a pravidelne.

Aký musí byť, čo musí vedieť a čo by mal robiť úspešný hypotekárny špecialista v Hypo Consulting?

Okrem už spomenutých vlastností očakávam, že bude samostatný, v nejakom druhu sprostredkovania už dosiahol úspech a chce svoje portfólio produktov rozširovať. Potrebuje voľnosť, no zároveň má sebadisciplínu, zmysel pre zodpovednosť a chce pomáhať ľuďom. Hľadá spoločnosť, ktorá vždy dodrží slovo. A cení podporu vo svojej práci – tak technickú, ako aj ľudskú.

S nami budete plniť ľuďom sny o bývaní.

Štítky: