Budujte tím - plnte si Vaše sny a sny klientov o bývaní 

Pozícia MANAŽÉR TÍMU v Hypo Consulting, s.r.o.

Pozícia MANAŽÉR TÍMU

Našou misiou je pomáhať čo najväčšiemu počtu ľudí výhodne financovať vlastné bývanie a zabezpečovať dlhodobý hypotekárny, finančný a realitný servis. Za 13 rokov sme pomohli viac ako 4600 klientom a tento počet každý deň rastie. Máme  viac ako 800 pozitívnych klientských referencií, čo svedčí o napĺňaní našich cieľov a zámerov.

Práve preto hľadáme NOVÝCH MANAŽÉROV, ktorým bude blízka naša firemná kultúra a poslanie. Sme stredne veľká firma s rodinnou atmosférou, zakladáme si na férovom jednaní, poctivej práci a ústretovom prístupe

Ponúkame vám jedinečný systém podpory pozostávajúci zo skupiny mechanizmov - vďaka ktorým bude váš tím rásť mimoriadne rýchlo, efektívne a produktívne

Nie sme multilevelová firma - máme čistý a transparentný provízny systém. Ponúkame vám stabilitu, skúsenosti, systém a garanciu rastu.

Chcete naplno využiť svoj obchodný a riadiaci talent alebo ambície? Máte záujem vybudovať vlastný obchodný tím a popri vlastnej produkcii benefitovať na produkcii špecialistov vo Vašom tíme?

V našej spoločnosti môžete realizovať vlastné obchodné vízie a premeniť ich na skutočnosť. Nesľubujeme Vám veľa peňazí za málo práce, ale finančné ohodnotenie zodpovedajúce vynaloženému úsiliu, schopnostiam a výsledkom. Pridajte sa k nám a splňte si vlastné sny a ambície. Rozvíjajte obchodníkov, rozvíjajte seba samého a vlastný obchodný výsledok, pomáhajte stovkám klientom so všetkými aspektmi hypotekárneho, finančného alebo realitného sveta. Buďte silným článkom našej spoločnosti a oprite sa o nás, spoločne porosteme rýchlejšie.  

Našli ste sa v týchto slovách?  

  • Špecializácia a Odbornosť 
  • Sloboda a Zodpovednosť
  • Systematickosť Vytrvalosť
  • Tímovosť a Dynamičnost
  • Priateľskosť Konsenzualita

Aká bude vaša pracovná náplň a za čo budete zodpovedný/á? 

  • Vlastná obchodná činnosť - vlastní klienti a obchod, aby ste boli vzorom pre váš tím
  • Hĺbková znalosť produktov a podmienok jednotlivých inštitúcií 
  • Neustály rozvoj obchodných možností - hľadanie nových obchodníkov a klientov
  • Školenie a prijímanie nových obchodníkov, následná starostlivosť a rozvoj produktivity 
  • Budovanie stabilného a pevného tímu v zmysle firemnej kultúry, systému a filozofie
  • Koordinovaná a blízka spolupráca s vedením spoločnosti, školenia, porady, rozvoj 
  • Nielen počúvať, ale aj protirečiť a prichádzať s vlastnou invenciou, byť súčasťou celku

Systém podpory

  • Branding vašej kancelárie
  • Možnosť dostávať kvalitné firemné kontakty pre obchod od nás (vy aj členovia tímu)
  • Pomoc s budovaním tímu formou dodávania náborových kontaktov od nás
  • Provízie za činnosť tímu ROVNAKÉ AJ PRI ĽUĎOCH, KTORÝCH ZÍSKATE VĎAKA FIRME
  • Pomoc s školením nových kolegov, zabehnutie a súlad pri všetkých procesoch
  • Tvorba lokálnych kampaní pre náborové aktivity
  • Facebook a Google kampane pre zachytenie lokálnych klientov 
  • Efektívne propagačné aktivity na sociálnych sieťach 
  • Podpora obchodu s možnosťou využívania firemného callcentra 
  • Využívanie sofistikovaného obchodného CRM 
  • Využívanie inteligentného high tech email-marketingového modelu 
  • Online profil na našej webstránke a jeho propagácia 
  • Zapojenie sa do obsahového marketingu spoločnosti a následné benefitovanie

Ďalšie benefity a výhody našej spolupráce:

  • Naša stabilita, skúsenosti a seriózne jednanie podložené 13 ročnou históriou na trhu
  • Kompletné produktové portfólio všetkých bánk a stavebných sporiteľní
  • Možnosť cross-sellu poistných, sporiacich a investičných produktov, samostatne alebo cez spoluprácu so špecializovanými kolegami
  • Výborné vzťahy v bankách, vďaka ktorým doh rôzne výnimky pre našich klientov
  • Včasné a bezchybné vyplácanie provízií až 4x do mesiaca
  • Predajný systém zaisťujúci 3x vyššiu úspešnosť uzavretých obchodov, než je obvyklé
  • Funkčné a rýchle zapracovanie s následnou produktovou podporou a workshopy
  • Motivačné akcie, firemné teambuldingy, meetingy s kolegami z celej SR
  • Podporujeme kariérny rast, priestor pre sebarealizáciu a vaše nápady

Podmienky spolupráce:

  • Živnosť, alebo s.r.o
  • Nutná práca na full-time, vedenie tímu spojené s obchodom nie je možné ako part time 
  • Odmeňovanie formou provízií vlastná produkcia + produkcia tímu 

Osobnostné predpoklady a profilácia:

Znalosti a skúsenosti:

  • Skúsenosti s predajom finančných produktov
  • Aktívny vodič, vlastný automobil je nutnosťou
  • Práca s PC

Osobnostné črty:

  • Výborné predajné a komunikačné zručnosti
  • Schopnosť rýchlo sa učiť nové veci a rozvíjať sa
  • Orientácia na výsledok a riešenie
  • Zvládanie pracovného tempa a prísunu nových informácií

Zaujala Vás ponuka spolupráce? Pošlite nám na seba kontakt a náš kolega vás kontaktuje. Cieľom kontaktu je zodpovedanie otázok a vysvetlenie praxe v našej spoločnosti. OTVORENÝ ROZHOVOR JE ZÁKLADNÝ KAMEŇ SPOLUPRÁCE.

Stlačením tlačidla súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov vyplnených vo formulári za účelom kontaktovania a zasielania obchodných oznámení od Hypo Consulting s.r.o. ohľadom spolupráce. V každom e-maile sa môžete odhlásiť. Tu nájdete naše zásady spracovania osobných údajov.

Kto Vás bude kontaktovať?

Mgr. Samuel Sivák MBA

obchodný manažér