fbpx

Firemný teambuilding: Víkend v Prahe

Už sme niekoľkokrát spomínali, že my v Hypo Consulting sme skvelá partia kolegov. Tak si občas vymyslíme aktivity, ktoré nám spríjemnia život a umožnia vypadnúť z každodenného stereotypu. Koncom mája sme takúto aktivitu vymysleli spoločne s našimi „šéfovcami“. Od majiteľa Hypo Consulting a jeho milej manželky sme dostali pozvanie k nim, neďaleko od Prahy, kde žijú. Naše „zdravé jadro“ tak v posledný májový víkend strávilo spoločný víkend plný nezabudnuteľných zážitkov. Ale poďme pekne po poriadku.

Deň 1

Je piatok. Časť ženského osadenstva cestovala z časových dôvodov do Prahy autom, drvivá väčšina z nás ale nastúpila v obedňajších hodinách na bratislavskej stanici na vlak a dobrodružstvo tak mohlo začať. Už počas cesty vlakom sme zažili veselú zábavu, pretože z nás opadol pracovný stres a tešili sme sa na nadchádzajúce dni. Popoludní sme šťastne dorazili do Prahy, odkiaľ sme sa lokálnym vlakom dopravili na určené miesto, kde nás už čakali „šéfovci“ a autami sme sa odviezli do malej lokálnej reštaurácie, kde sme si dali spoločnú večeru. Po príjemnom posedení a chutnej večeri, kde sme odovzdali spomienkový darček našim hostiteľom, sme pokračovali v ceste na miesto určenia.

Večer 1

Čakalo nás príjemné ubytovanie v malom rodinnom penzióniku, ktorý je postavený na čarovnom mieste. Nachádza sa pri rybníku, pri ktorom na májovej tráve ráno i večer relaxoval pár labutí ešte so sivastými labutiatkami, popri vode sa ponevierali krotké a na ľudskú spoločnosť zvyknuté ondatry. Od rybníka vedie malý kanál, nad ktorý je naozaj lávka na prechod na druhú stranu. A práve z jej okolia sa nám ponúkal čarovný pohľad na jarnú prírodu. Večer sme strávili posedením na terase nášho penziónu na striedačku s prechádzkami po skutočne nádhernom okolí.

Deň 2

Je sobota. Na raňajky nás pozvali naši hostitelia, čiže pani a pán Míkovci k nim domov. Majú veľmi útulný a príjemný dom s veľkou záhradou a pohodlným posedením. Raňajky u nich boli chutné a nabili nás energiou na pripravovaný výlet do Prahy. Plán znel: vyhliadková plavba na Vltave s rautom. Tak takej ponuke sa nedalo odolať. Počasie bolo vynikajúce, svietilo nám slniečko a bolo príjemných 25 stupňov. Na stanici neďaleko Květnice, kam sme sa opäť odviezli autami, sme nasadli na vlak a odviezli sme sa do Prahy. Príjemnou prechádzkou sme sa z Masarykovho nádraží prešli do prístavu a nastúpili sme na loď, kde sme už mali rezervovaný stôl. Prežili sme príjemnú vyhliadkovú plavbu, napili a najedli sme sa do sýtosti, v dobrej nálade sme sa kochali pohľadom na „stovežatú“ a užívali sme si príjemný deň.

Večer 2

Po relaxačnej a veselej plavbe loďou prišla krátka búrka, ale asi po 15 minútach bolo po nej. Mali sme ešte dosť času, tak sme sa prešli po uliciach Prahy, neďaleko „václaváku“ sme si sadli na kávičku, niektorí na pivo a pomaly sme išli na vlak späť. U domácich nás čakala ďalšia príjemná časť víkendu – večerná grilovačka. Naši skvelí hostitelia nám pripravili priam gurmánske hody. Grilované mäsko s opekanými zemiakmi, kopy zeleniny a domácej tatárskej omáčky. Pritom sme s v záhradnom altánku pri príjemnej hudbe z produkcie nemenovanej internetovej platformy zaspievali, zatancovali a zabávali sme sa do neskorej noci.

Deň 3

Nedeľa. Náš vydarený výlet sa blíži ku koncu. Aj ďalšie raňajky sme strávili na pôde hostiteľov. Boli opäť skvelé a strávili sme ich v príjemnej atmosfére a zhodnocovali prežité dni. Opäť sme spolu ako partia kolegov prežili nezabudnuteľné chvíle pohody, relaxu, ale aj nekonečného smiechu a zábavy. V doobedňajších hodinách sme sa autami presunuli na vlakovú stanicu v Prahe a trochu smutní, že už sa musíme vrátiť domov, sme nasadli na vlak do Bratislavy.

Ďalšia skvelá akcia

Bolo nás 13. Ani málo, ani veľa. Ale opäť sme si potvrdili, že aj napriek tomu, že spolu trávime v práci toľko času a neraz riešime i rôzne problémy, sme zohraná partia ľudí na úrovni a na jednej „vlnovej dĺžke“. A už teraz sa tešíme, kedy zase niečo vymyslíme. 🙂

Staň sa súčasťou nášho „zdravého jadra“

Aj Tebe by sa páčilo prežívať s nami takéto aktivity? Príď medzi nás. Pracuj s nami. A zažiješ presne tak ako my už mnohokrát, nezabudnuteľné chvíle, ktoré majú od práce ďaleko, ale dávajú nám pocit, že k sebe patríme a že si vieme byť za každých okolností vzájomnou oporou. Že čo treba pre to urobiť? Stačí nám zaslať svoj kontakt a ostatné už nechaj na nás. My ti pomôžeme stať sa jedným z nás.

S nami budete plniť ľuďom sny o bývaní.