Ak pôsobíte vo svete financií tak to, že ste vo svojej práci skutočne dobrý, zistíte okrem spokojných klientov aj tak, že sa o vás začnú zaujímať iní. Ak ste napr. bankár, tak sú to trebárs externí partneri, s ktorými spolupracujete pri úveroch alebo sú to rôzni makléri, od ktorých dostávate ponuky na spoluprácu. Možno vám už angažmán „na druhej strane“ vŕta v hlave alebo sa už do podnikania vo finančnom sprostredkovaní chcete pustiť. Potom začnete seriózne uvažovať o vhodnom partnerovi na vlastné podnikanie.
Partner je ten, o koho sa môžete vždy oprieť a kto vašu činnosť zastreší. Partner má vlastné know-how, má za sebou hmatateľné výsledky a dobré meno na trhu. Má spokojných spolupracovníkov aj klientov. Má za sebou skúsenosť, aby vám vedel poradiť a pomôcť s vašim vlastným biznisom. Ak budete obidvaja začiatočníci, môžete sa skôr a častejšie popáliť. Dobrý Partner vám na začiatku vašej novej kariéry pomôže vyhnúť sa začiatočníckym chybám.
Až keď máte zodpovedané odpovede na všetky uvedené otázky, až keď máte pocit, že stretnutia s manažérom prebehli korektne a nikto na Vás nič neskúšal, prípadne až keď sa uspokojila komunikácia so sprostredkovateľmi danej firmy, až vtedy o spolupráci začnite uvažovať. Odporúčam sa zamerať aj na kombináciu všetkých vyššie uvedených faktorov, ktoré vám ukážu spoločnosť, ktorá je pre vás užitočná a hlavne dlhodobo vhodná ako Partner, ktorý to s vami myslí dobre. Ak je Partner pre vás dlhodobo vhodný, zaistíte si nie len lepšie pracovné podmienky, ale aj vylepšenie svojho osobného života.
Ak ste už aj niekam nastúpili povedia vám, aby ste úplne všetky zmluvy, ktoré majú vaši klienti uzavreté – vypovedali, pretože sú zlé a nevýhodné a uzatvoríte im určite lepšie. Odporúčam vám ihneď zase odísť. Nie je to seriózna firma. Klient na tejto činnosti vždy stratí, niekedy aj všetko, čo do produktu dal, čo platí obzvlášť pri poistení.
Po revolúcii nastal „boom“ poisťovacích agentov. Chlapi chodili v oblekoch, dámy v kostýmoch. Každý mal kožený kufrík. Chodili od domu k domu a ponúkali poistenia. Niekto ich aj posmešne volal „agenti s teplou vodou“. Ale pravda je iná. Títo ľudia využili príležitosť. Našli si vhodného Partnera – sprostredkovateľskú firmu. Ten partner ich naučil, čo je na poistení krásne. Že je to náplasť na „náhodnú nehodu“. Naučili ich, ako to ľuďom vysvetliť. V ďalšom kroku, ako tých ľudí vyhľadať, ako s nimi komunikovať, ako s nimi nadviazať a udržať vzťah. Ako si získať ich dôveru – pretože tá bola ich referenciou a cestou pre získanie ďalších klientov. Myslíte si, že tisíce ľudí by len tak išlo do poisťovne a kúpili si poistenie? Nie. Títo agenti si ich – po vyškolení od partnera – vyhľadali, vysvetlili im výhody, povedali im praktické využitie, dali klientovi konkrétne riešenie. Komunikovali. A predali. A zarobili. A zarobili veľa. Kúpili si nové auto. Alebo nový byt. Alebo dom. Luxusnú dovolenku. Zvýšili si status. Možno už do smrti nemusia robiť. Poznáte takého vo svojom okolí? Ja áno!
Tento príbeh z trochu iného sektora už je minulosťou, ale ukazuje, ako je výber správneho Partnera pre váš úspech dôležitý. V našom hypotekárnom centre nájdete know-how a podporu pre váš úspech v sektore hypoték a úverov.
K spísaniu tohto článku boli inšpiráciou naši spolupracovníci, z nich veľká časť než začala pracovať u nás, mala skúsenosť s pôsobením vo finančnom sprostredkovaní v inej firme. Buď rýchlo alebo až časom prišli na to, že potrebujú zmenu, že potrebujú „niečo iné“, – iný prístup vedenia, iné hodnoty firmy, iné vzťahy na pracovisku, iný prístup firmy ku klientom. Máme radosť, že „toto iné“ našli u nás. Finančné sprostredkovanie ponúka overenú cestu, ako uspieť. Veď v ňom uspeli tisíce ľudí pred vami. Na tejto ceste narazíte ale aj na prekážky. Aby ste ich vedeli prekonať, cítili ste sa komfortne a zlepšili svoj pracovný alebo aj osobný život, potrebujete si okrem iného vybrať správneho Partnera. Želám vám veľa úspechov v rozhodovaní.
S nami budete plniť ľuďom sny o bývaní.